A Pannónia TLB
1959: 247cm3. Ez a Pannónia volt a legdrágább tipus ebben a korszakban. Lényegében a TLF váz maradt, de erre lemez burkolatok kerültek. Más formájú lett a hátsó lámpa és krómozott lökhárítót kapott. Rövidebb lett a hátsó sárvédő. Kapott egy békafej formájú kormányburkolatot, amire az első fényszóró került. Ebben volt elhelyezve a töltésvisszajelzővel ellátott gyújtáskapcsoló. A szerszámosláda ennél a tipusnál visszakerült a tankba, mivel máshol nem volt neki hely. Mélyebb lett a sárvédő. Megmaradt a laticel ülés, de két részből állt és kapott az első rész egy fogantyút, hogy könnyebben standerdre lehessen a motort állítani. Mindezek mellett rengeteg apróság segített megkülönböztetni a TLF-től a TLB-t. Krómozott oldallemez a burkolat alján, krómozott díszrács a henger mellett. Társával a TLF-el együtt rengeteg került exportra az NKD-ba és a Szovjetúnióba. Készült a TLD elektromos rendszerével limitált kiadás ebből a tipusból.