A Pannónia TLF
Az 1956-os évben felváltotta a TLT-t a nevében is F betűvel jelzett továbbfejlesztett változat a TLF. Szintén 247 cm3-s de már osztott bordázású hengerrel. A motor új karburátort kapott. A régi BK-1-25 helyett kapott egy újabb úsztatós és elzárható légszűrős BK-3-27 a régi 25mm-es torokméretűtől eltérően 27 mm-es torokméretű karbit. Emiatt a kormányra került egy krómozott szivatókar, ami csakhamar le is került onnan, hisz a szivató visszakerült a karburátorra. Szép csepp alakú új hátsó lámpája lehetővé tette, hogy elférjen az akkor még sárga féklámpa izzó is. A váltóban alulra került az üres fokozat. Megjelent a kormányzár az első villán. A hátsó teleszkópokat ezután már csak alul krómozták és két fokozatban állíthatóak voltak a terheléstől függően. Továbbá a tankba nem volt megtalálható a szerelődoboz, hanem ezek helyére térdpárnagumikat raktak. A korábbi Hella fényszórókat és Bosch elektronikát felváltotta a magyar AVF tipus. A motorkerékpárt 1964-ig gyártották, amikor azonban annyi apróbb változáson ment keresztül, hogy T1-nek nevezték.