A Pannónia T5
1964: 247cm3: A TLF/T1 népszerűsége töretlen volt, nagyon komoly exportsikereket arattak. De sajnos az idő múlt és a még 40'-es évek óta csiszolgatott motorblokkból már sehogy sem tudtak többet kihozni a mérnökök. Elkezdtek új prototípusokat gyártani. Az öntöttvas hengerfejet leváltotta az alumínium hengerfej, megjelentek a burkolt darabok, és a kéthengeres pancsik is. Előzőleg a P20-as tipus szerették volna kifejleszteni, ez azonban nem sikerült, mert rengeteg időt és energiát vett igénybe. Így hát egy kisebb újításra futotta: a Pannónia T5. Mely alaptipus lett. Azonnal szembetűnik a kisebb 160mm-es nagyságú fékdob. Emiatt is hívták az elkövetkezendő motrokat "kisfékdobosoknak". De sajnos műszakilag nem sok változáson esett keresztül a T1-hez képest.
T1:
T5